{{ctrl.notification}}
لیست سرویس و بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور

بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور راه ارزان قیمت سفر برای افرادی است که قصد دارند تعطیلات خود را در کشور ارمنستان بگذراند.

کشور ارمنستان به عنوان همسایه شمالی ایران همیشه به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری برای توریست های ایرانی بوده است. حالا بسیاری از مسافران می توانند با کمترین هزینه سفر بسیار هیجان انگیزی را به ایروان داشته باشند.

برای اشنایی با این سفر با ما همراه باشید.

جهت خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس ایروان کلیک کنید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ایروان

 بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور 

بسیاری از مسافران برای سفر به ایروان گزینه خرید بلیط اتوبوس تهران ایروان آی آر تور را به  خرید بلیط هواپیمای ایروان ترجیح می دهند. علت این امر هم بسیار واضح است، اتوبوس نسبت به قطار و هواپیما گزینه مقرون به صرفه تری برای سفر است.

از طرفی دیگر با اتوبوس می توان به مناطق دورافتاده سفر کرد و جای نگرانی بابت چگونگی رسیدن به شهرهای کوچک نداشته باشیم.

ایروان یکی از زیباترین شهرهای کشور ارمنستان که می تواند هر توریستی را به خود جلب کند. 

 بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور اینترنتی یا مستقیم؟

جهت خرید بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور دو راه مقابل شما وجود دارد. شما می توانید هم به صورت مراجعه مستقیم از ترمینال خرید خود را انجام دهید و یا از طریق آژانس های مسافرتی آنها را خریداری نمایید. اما به صورت کلی باید اعتراف کنیم که اینترنت نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد و زندگی بدون آن حتی برای روزی هم سخت خواهد شد.

 در دنیای امروز شما می توانید تمامی خدمات گردشگری را از طریق اینترنت به آسان ترین شیوه ممکن خریداری کنید. اما مزایای استفاده از اینترنت در برابر شیوه های کلاسیک آن چیست؟

1-خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ایروان و ذخیره زمان

یکی از مزیت های استفاده از اینترنت برای خرید بلیط اتوبوس ذخیره زمان است. با استفاده از اینترنت به مراجعه حضوری و صرف زمان برای یافتن شرکت اتوبوسرانی و یا آژانس مسافرتی دیگر نخواهید داشت و تنها کافیست به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید تا پس از آن تمامی بلیط های اتوبوس در مقابل شما ظاهر شوند.

2- امکان انتخاب و خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به ایروان

با استفاده از اینترنت می توانید بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور را مشاهده کنید و ارزان ترین آن ها را خریداری نمایید. مقایسه مهمترین فاکتوریست که از طریق خرید اینترنتی برای شما در دسترس خواهد بود.

 خرید بلیط اتوبوس

3- خرید مطمئن تر بلیط اتوبوس

مهمتر از همه این ها سهولت در انجام فرآیند خرید است. تصور کنید که در " های سیزن" قصد خرید بلیط اتوبوس را دارید در این ایام که بلیط اتوبوس به سختی برای شما فراهم خواهد شد ممکن است با اتلاف وقت برای مراجعه به ترمینال، ظرفیت اتوبوس تکمیل شوند.

اما هم اکنون با فراگیری استفاده از شبکه اینترنت به راحتی می توانید به سیستم‌های خرید بلیط اتوبوس دسترسی داشته باشید.

کدام شرکت های اتوبوسرانی سفر زمینی به ارمنستان را ارائه می‌کنند؟

 بیشتر شرکت های اتوبوسرانی از ترمینال غرب به سمت ارمنستان حرکت می کند. این اتوبوس ها از طریق ۵ شرکت اتوبوسرانی زیر تامین خواهد شد:

رویال سفر ایرانیان دیدار ( از ترمینال بیهقی تهران حرکت می کند )

سیر گیتی ( از ترمینال غرب میدان آزادی حرکت می کند)

آذر آهو ( از ترمینال غرب و میدان آزادی حرکت می کند )

ایران پیام نو ( از نارمک تهران حرکت می کند )

گیتی پیما ایران (  از ترمینال غرب و میدان آزادی حرکت می کند )

برنامه حرکت اتوبوس های ارمنستان چگونه است؟

تمامی شرکت‌های اتوبوسرانی ذکر شده هر روز از تهران به مقصد ایروان اتوبوس های را بین ساعات ۱۲ ظهر، ۱۲ و ۴۵ دقیقه و یا یک بعد از ظهر ارائه می کنند. تمامی اتوبوس ها از نوع وی آی پی بوده و جای هیچگونه نگرانی بابت سختی راه برای مسافران باقی نخواهند گذاشت.

اتوبوس های ارمنستان

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور

از آنجایی که قیمت بلیط های سفر یکسان نیستند نمی توان رقم ثابتی را برای آن عنوان نمود با این حال در کل بهتر است معیار های موثر در قیمت خرید بلیط اتوبوس آشنا شوید:

مهمترین معیار هایی که می توانند در قیمت خرید بلیط اتوبوس تاثیر گذار باشند زمان خرید بلیط است. اگر در ایامی خرید خود را انجام دهید که ارمنستان از نظر تعداد گردشگران به اوج خود رسیده باشد ممکن است افزایش تقاضای خرید بلیط اتوبوس اندکی در قیمت آن خود را نشان دهد.

با این حال جای نگرانی نیست زیرا به صورت کلی بلیط های اتوبوس نسبت به بلیط های قطار و یا هواپیما کمتر دچار نوسان قیمتی می‌شوند و مقدار آن بسیار جزئی خواهد بود.اما در نظر داشته باشید که اگر در ایام "های سیزن " ارمنستان سفر کنید ممکن است علاوه بر افزایش قیمت خرید بلیط هواپیما و اتوبوس هزینه اقامت شما هم بیشتر شود.

 فاکتور دیگری که می تواند قیمت بلیط اتوبوس را تغییر دهد نوع اتوبوس است. در حقیقت با نوع اتوبوس سطح دسترسی خود به امکانات را مشخص می کنید. اتوبوس ها در سه نوع معمولی ، نیمه vip و vip تقسیم می شوند. اتوبوس هایی که برای مسیر تهران به ایروان ارائه می گردند عمدتا از نوع vip هستند.

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به ایروان آی آر تور

نحوه دریافت ویزای ارمنستان

کس دادن برای سفر به ارمنستان احتیاج به دریافت ویزا ندارید و تنها گذرنامه کافیست. پس از خرداد سال 95 بر اساس توافقنامه گردشگری که میان ایران و ارمنستان صورت گرفت مسافران ایرانی برای سفر به ارمنستان احتیاج به هیچ گونه ویزای گردشگری نخواهند داشت. 


 

date_range پنجشنبه 18 مهر 1398 remove_red_eye 1735 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0