{{ctrl.notification}}
ساعت حرکت و لیست سرویس برای بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور

افرادی که قصد شروع یک سفر ارزان را دارند خرید بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور تواند شروع بسیار خوبی باشد. گرجستان کشور سرسبزی با تلفیقی از معماری سنتی و معماری مدرن که می تواند برای هر فردی جذاب باشد.

البته که برای هر سفر به باتومی گزینه سفر هوایی هم هست و شما می توانید خیلی راحت تر از طریق خرید بلیط هواپیما باتومی سفر خود را به این شهر شروع کنید.

 جهت خرید بلیط اتوبوس باتومی کلیک کنید.

 قیمت بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور

یکی از شهرهای بسیار زیبا و مدرن گرجستان است که می‌تواند نظر هر فردی را که علاقه مند به معماری مدرن می باشد به سوی خود جلب کند.

 این شهر به دلیل موقعیت خود و اهمیتی که از نظر استراتژیک دارد در طول سالیان زیادی یکی از مهمترین شهرهای تاریخی گرجستان بوده است و هم اکنون به عنوان یک شهر اداری و گردشگری شناخته می شود.

 بیشتر پیشرفت باتومی مربوط به زمانی است که این شهر تحت فرمان و تسلط روسیه بوده است. طراحی مدرن شهری باتومی مدیون معماری دوره قبل از قرن نوزدهم می باشد.

اطلاعات و قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور

در حقیقت ذکر رقمی به عنوان قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی کار منطقی نیست. قیمت بلیط در شرایط متفاوتی تغییر می کند و معمولاً ثابت نیست.

هرچند تغییر قیمت بلیط اتوبوس در مقایسه با سایر وسایل نقلیه مانند قطار و هواپیما زیاد چشمگیر نمی باشد اما اما باز هم ممکن است شاهد بالا رفتن و یا پایین آمدن قیمت بلیط شوید.

قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور در زمان نگارش مقاله 300 هزار تومان است هرگونه تغییر طراحی سایت می توانند آن را هم به همان نسبت تغییر دهد.

در ادامه به معیارها و ابزارهایی که در تغییر قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آرتور موثر هستند اشاره خواهیم کرد:

اولین فاکتور موثر در قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور : زمان 

مهمترین فاکتور که می‌تواند قیمت بلیط تهران به باتومی آی آر تور را تحت تاثیر قرار دهند زمان است.  زمانی که شما برای سفر خود انتخاب می کنید تا حد بسیار زیادی تعیین کننده می باشد. اگر در ایام شلوغ با تو از سفر به این شهر را بکنید علاوه بر افزایش قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آرتور باید انتظار افزایش قیمت در هزینه‌های اقامتی خود و حتی هزینه بازدید از مراکز گردشگری را هم داشته باشید.

دومین فاکتور موثر در قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور : نوع اتوبوس

به صورت کلی نوع اتوبوسی که برای سفر خود انتخاب می کنید تا حد بسیار زیادی در قیمت بلیط شما نقش خواهد داشت. در حقیقت با اتوبوس شما مقدار دسترسی شما به امکانات را مشخص می کند.

اتوبوس ها به سه دسته کلی اتوبوس های معمولی، اتوبوس های نیمه  وی آی پی و اتوبوس های وی آی پی تقسیم می شوند.تمامی سرویس هایی که از تهران به سمت باتومی حرکت می کنند از نوع اتوبوس های وی ای پی می باشند.

قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور

سومین فاکتور موثر در قیمت بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور : ارزش پول

علاوه بر موارد ذکر شده ممکن از زمانی اتفاق می‌افتد که شما در زمان خلوتی گرجستان قصد خرید بلیط اتوبوس را داشته باشید و نتوانید آن را با قیمت ارزان پیدا کنید.

 این به دلیل وجود اهرم سومی است که هم اکنون قصد توضیح درباره آن را داریم. از آن جایی که خارج از ایران ، اتوبوس ها احتیاج به سوخت گیری دارند و باید آن را با استفاده از ارز و واحد پول گرجستان خریداری نمایند آنگاه ارزش پول ایران اهمیت پیدا می‌کند. تاثیر ارزش پول در هنگام خرید بلیط اتوبوس همان تاثیری که بر روی قیمت خرید بلیط هواپیما دارد ، خواهد گذاشت.

امکانات اتوبوس های vip

اتوبوس های وی آی پی ،  از نظر دسترسی به امکانات برای مسافران بسیار خوب عمل می کنند و با این اتوبوس‌ها هیچ گونه نگرانی بابت سختی راه برای مسافرت وجود نخواهد داشت.

این اتوبوس ها با دارا بودن صندلی های تختخواب شو با امکان خواباندن  پشتی آن به اندازه ۱۴۰ درجه  جای خواب مطمئنی برای مسافران  در نظر گرفته است.

همچنین وجود دستگاه قهوه جوش و یخچال برای مواد غذایی از مواردیست که اتوبوس های vip را را در میان مسافران محبوب نموده است.

اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور

نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران به باتومی آی آر تور

برای خرید بلیط اتوبوس تهران به باتومی بهترین شیوه استفاده از اینترنت است. خرید آنلاین بلیط اتوبوس نسبت به شیوه سنتی آن علاوه بر این که انرژی و زمان زیادی را از مسافران نمی گیرد، امکان مقایسه از طریق بررسی تمام بلیط ها را فراهم می کند.

جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به باتومی کافیست در سایت خرید بلیط اتوبوس آی آر تور بر روی گزینه " خرید بلیط اتوبوس" کلیک کنید تا به جدول جست و جو دسترسی یابید.

پس از آن که مبدا و مقصد را وارد نمودید تمامی سرویس های اتوبوسی از تهران به باتومی برای شما نشان داده خواهد شد.

مسیر اتوبوس تهران به باتومی

مسافت زمینی میان تهران تا تفلیس چیزی به اندازه ۱۴۰۰ کیلومتر است و اتوبوس آن را بین ۲۴ تا ۳۰ ساعت می تواند طی کند. البته این تخمین مربوط به زمانیست که اتوبوس تحت شرایط ایده آلی حرکت کند. در این محاسبه زمان انتظار برای عبور از مرز و یا سایر شرایط متغیر دیده نشده است.

مسیر اتوبوس تهران به باتومی از پایانه های غرب و یا بیهقی شروع می شود و از شهر های زیر عبور می کند:

کرج ، زنجان ، تبریز ، مرند ، دگوبیازیت ( ترکیه ) ، کارس ، آرتوین و باتومی ( گرجستان )

مسیر اتوبوس تهران به باتومی

سخن آخر در رابطه با بلیط اتوبوس تهران به باتومی

در این راهنما تمامی نکاتی را که بهتر است درباره خرید بلیط اتوبوس تهران به باتومی بدانید گفته شد. با این حال اگر همچنان درباره این بلیط ها نقطه مبهمی وجود دارد می توانید در همین صفحه بپرسید.

 

date_range چهارشنبه 17 مهر 1398 remove_red_eye 1578 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0