{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور یعنی فرصت قدم گذاشتن در شهری که تاریخ و زیبایی طبیعی را به خوبی با هم تلفیق کرده است و بهانه سفر بسیاری از گردشگران ایرانی و سایر نقاط دنیا محسوب میشود. از آنجا که در طول سال به تعداد زیاد خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول انجام میشود، در نتیجه لازم است چند نکته مهم برای این سفر را بیان کنیم. مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را در ادامه معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول

بلیط هواپیما تهران به استانبول را اینترنتی بخرید

اولین گام برای شروع سفرهای خارجی در اغلب مواقع خرید بلیط هواپیما می باشد، اما سوال این است که بلیط را چطور باید بخریم و بهترین شیوه خرید کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه مزایا و محدودیت های مختلفی که شیوه های مختلف خرید بلیط دارند، در نهایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما بهترین انتخاب خواهد بود. حال سوال این است که چرا باید بلیط را اینترنتی خرید؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در مرحله اول محدودیتی به نام تعطیل بودن آژانس های مسافرتی در تایم خارج از تایم کار و روزهای تعطیل رسمی را از بین میبرد. به عبارت دیگر، این امکان فراهم میشود تا بلیط پرواز تهران به استانبول آی آر تور را در هر ساعت از شبانه روز بخرید. البته رهایی از محدودیت های زمانی تنها مزیت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران به استانبول نخواهد بود. بلکه مزایای دیگری مانند فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان هواپیما و استرداد آنلاین و بهره مندی از پشتیبانی 24 ساعته نیز از دیگر مزایای این شیوه خرید بلیط می باشند.

از دیگر مزایای رزرو آنلاین بلیط پرواز تهران به استانبول آی آر تور رها شدن از محدودیت های مکانی نیز می باشد. تهران شهر بسیار شلوغی می باشد و در اکثر مناطق آن ترافیک به معظلی بزرگ تبدیل شده است. به همین خاطر اغلب افراد به خریدهای اینترنتی گرایش پیدا کرده اند تا در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند در کمتر از چند دقیقه بلیط را خریداری کنند.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول

قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور

بعد از انتخاب شیوه مناسب برای خرید بلیط، حال باید بتوانید بلیط را با قیمت مناسب بخرید. برای این منظور باید فاکتورهای موثر در تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول را شناسایی و در حین خرید در نظر بگیرید. چند فاکتور مهم که در تعیین قیمت بلیط موثر می باشند عبارتند از:

زمان خرید بلیط و سفر

اینکه در چه بازه زمانی قصد دارید به استانبول سفر کنید تاثیر مستقیم بر قیمت بلیط هواپیما خواهد داشت. این مساله کاملا طبیعی می باشد و اصلا جای تعجب ندارد که با افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول، قیمت بلیط افزایش پیدا میکند. در سایر جوانب زندگی نیز با مثال های مشابه برخورد می کنیم و به عنوان مثال در رزرو هتل برای بازه های زمانی پیک سفر قیمت ها با افزایش زیادی روبرو میشوند. در نتیجه زمان سفر را می توان اولین و موثرترین فاکتور در تعیین قیمت بلیط هواپیما دانست.

امکانات در کلاس های پروازی

اگر تجربه سفرهای هوایی را داشته باشید متوجه خواهید شد که در برخی از صندلی ها شرایط ویژه ای ارائه میشود و نوع منوی غذایی و پذیرایی و حتی صندلی های آنها با سایرین فرق دارد. صندلی های هواپیما بر اساس شرایط موجود در آنها و نوع امکاناتی که برای مسافران ارائه میشود تقسیم بندی شده و به عنوان کلاس پروازی معرفی میشوند. کلاس های پروازی شامل اکونومی، بیزینس و فرست می باشد. البته کلاس های پروازی ممکن است بر اساس نوع ایرلاین و هواپیما افزایش یا کاهش داشته باشد.

در کلاس هایی که امکانات بیشتری ارائه می گردد، قطعا قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور بیشتر از بقیه خواهد بود. قیمت بلیط در کلاس فرست بیشتری مقدار و در اکونومی ارزان ترین می باشد و برای سفرهای ارزان گزینه مناسبی هستند.

نوع بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور

بلیط های هواپیما در مسیر تهران به استانبول به سیستمی و چارتر تقسیم میشوند که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشند. نوع بلیط از دیگر عواملی می باشد که بر تعیین قیمت تاثیرگذار است و باید به آن توجه داشت. به عنوان مثال بلیط های چارتر با توجه به محدودیت هایی که دارند، مانند شرایط ویژه برای استرداد و غیره نسبت به بلیط سیستمی ارزان تر هستند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به استانبول

نوع هواپیما و ایرلاین

همیشه وقتی برای خرید به فروشگاه ها مراجعه میکنید متوجه میشوید که لباس و سایر اجناس که متعلق به برندهای معروف دنیا می باشند گران از بقیه هستند. برای خرید بلیط هواپیما نیز با همین شرایط برخورد خواهید کرد و متوجه خواهید شد که قیمت بلیط در ایرلاین های معروف مانند ترکیش ایرلاینز تفاوت زیادی با ایرلاین های دیگر دارد.

مسیر پروازی تهران به استانبول

پروازهای تهران به استانبول همگی مستقیم نمی باشند و ممکن است در کشورهای واسط توقف داشته باشند. به عنوان مثال با خرید بلیط قطر ایرویرز ابتدا در دوحه توقف دارید و سپس به استانبول حرکت خواهید کرد. طولانی شدن مسیر بر میزان مصرف سوخت هواپیما اثرگذار است و در نتیجه قیمت بلیط هواپیما با آنها بیشتر از مسیرهای مستقیم خواهد بود.

خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به استانبول

همان طور که تا این قسمت از مطلب متوجه شده اید فاکتورهای مختلفی بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر میگذارند. در نتیجه با در نظر گرفتن هر یک از آنها می توان شانس بیشتری در خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به استانبول داشت. در حالت کلی برای اینکه بتوانید بلیط ارزان هواپیما آی آر تور را خریداری کنید در اولین گام خرید اینترنتی را باید در برنامه خود قرار دهید. سپس با توجه به بازه زمانی و شرایط آب و هوایی روزهایی را برای سفر انتخاب کنید که تقاضای کمتری دارند. برای این منظور می توانید در حین خرید بلیط نرخ ها را در روزهای مختلف با هم مقایسه نمایید تا بلیط ارزان تر را شناسایی کنید.

از مهم ترین گام ها در خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به استانبول مقایسه کردن نرخ ها و شرایط پرواز با یکدیگر می باشد. با توجه به کوتاه بودن مسیر پرواز تهران به استانبول می توان از برخی امکانات ویژه در هواپیما چشم پوشی کرد و بلیط اکونومی را خرید. با این انتخاب تا حد زیادی در کاهش هزینه هایتان نقش خواهید داشت.

مساله بسیار مهمی که برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به استانبول باید در نظر داشته باشید، انتخاب سایت می باشد. سایت های خرید بلیط هواپیما همگی تمام پروازها در مسیرهای مختلف را نمایش نمی دهند و ممکن است امکان و مجوز نمایش پروازهای برخی از ایرلاین ها را نداشته باشند. در نتیجه بهتر است سایت های جامع مانند سایت خرید بلیط هواپیما irtour را برای خرید انتخاب کنید چون بیش از 950 ایرلاین داخلی و خارجی را پوشش می دهد.

خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به استانبول

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول

برای انتخاب بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول اگر منظورتان از بهترین یعنی ارزان ترین، در نتیجه بهتر است پاییز و زمستان را انتخاب کنید. پاییز استانبول بسیار زیبا می باشد و هنوز سرمای هوا شدت پیدا نکرده است، اما ایرانی ها بخاطر تعطیل بودن مدارس و دانشگاه ها ترجیح می دهند تابستان به ترکیه سفر کنند در نتیجه قیمت بلیط در این زمان زیاد است.

در فصل زمستان دمای هوای استانبول تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و در نتیجه گردشگران کمی در آن حضور دارند و می توانید بلیط را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. علاوه براین می توانید از تخفیف های ویژه در مراکز خرید آن نیز خرید های ارزانی را تجربه کنید.

نکات مهم در خرید بلیط هواپیما استانبول

رعایت چند نکته مهم در خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور الزامی می باشد و در صورت در نظر نگرفتن آنها تمام مسئولیت مشکلات بوجود آمده بر عهده مسافر خواهد بود:

بلیط هر مسافر باید به نام خودش و با اطلاعات مطابق با اطلاعات روی کارت شناسایی وی خریداری شود. عدم توجه هب این مساله در نهایت منجر به پرداخت جریمه اصلاح اطلاعات خواهد شد.

افراد بیمار و خانم های باردار باید قبل از خرید بلیط پرواز تهران به استانبول آی آر تور به پزشک مراجعه کنند و مجوزهای لازم را با توجه به محدودیت ها و قوانین هر یک از ایرلاین ها دریافت نمایند.

شرایط استرداد بلیط را در حین خرید بلیط هواپیما irtour می توانید مشاهده کنید و لازم است به آنها دقت زیادی داشته باشید. چون با توجه به نوع بلیط و ایرلاین مربوطه درصد جریمه های مختلفی برای استرداد در نظر گرفته میشود و حتی ممکن است در پروازهای چارتر بلیط غیر قابل استرداد باشد.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول آی آر تور

چطور بلیط هواپیما تهران استانبول بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول کافیست با irtour همراه باشید و از منوی خرید بلیط هواپیما داخلی در کادر بالای صفحه اطلاعات را وارد و بلیط کنید و از لیست پیشنهادی گزینه مناسب را خریداری کنید. لازم به ذکر است  که با خرید بلیط هواپیما از آی آر تور می توانید استرداد آنلاین را در شرایط مورد نیاز انجام دهید و از اطلاعات تیم پشتیبانی 24 ساعته irtour برای رفع مشکلات احتمالی استفاده نمایید.

date_range پنجشنبه 14 شهریور 1398 remove_red_eye 858 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0