{{ctrl.notification}}
خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور ، برای مسافرانی که قصد شروع یک سفر مقرون به صرفه را به ترکیه دارند بسیار مناسب است.

با وجود بلیط هواپیما تهران به آنکارا  بسیاری از مسافران کشور ترکیه از ایران بلیط اتوبوس را ترجیح می دهند. دلیل این امر هم بسیار واضح هست، قیمت مناسب بلیط اتوبوس برای مسافرانی که بودجه زیادی را نمی خواهند صرف سفر خود کنند دلیل موجهی جهت انتخاب است.

علاوه بر این به طور کلی دسترسی بسیار خوب اتوبوس به مناطق دورافتاده شهری دلیل دیگری برای این امر است. اتوبوس برخلاف وسایل دیگر به شهرهای کوچک هم دسترسی دارد و مسافران را جا به جا می نماید.

جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس آنکارا کلیک کنید.

 ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

برای افرادی که راهی آنکارا هستند خواند این مقاله توصیه می شود. اگر درباره  ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر این که گریزی به نحوه خرید ارزان بلیط اتوبوس تهران آنکارا و تمام جزئیات سفر این مسیر بپردازیم. همراه ما باشید.

چگونه ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به آنکارا را از آی آر تور را  خریداری کنیم؟

برای خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا به شیوه ارزان چندین روش متفاوت وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها قیمت بلیط اتوبوس را کاهش دهید. این موارد که در تعیین نرخ بلیت اتوبوس تاثیرگذار هستند به شرح زیر می باشند:

1- خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور و زمان

زمانی که برای سفر انتخاب می کنید تاثیر زیادی در این قیمت خرید بلیط اتوبوس شما دارد. در حقیقت بهتر است بگوییم بیشترین تاثیر را دارد زیرا بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی ار تور نسبت به خرید بلیط هواپیما نوسان کمتری دارد. با این حال از نقش زمان در قیمت خرید بلیط اتوبوس نباید غافل شد.

 اگر در هنگامی که آنکارا از نظر تعداد گردشگر در شروع بهترین وضعیت خود قرار داشته باشد قصد سفر به این شهر را بکنید احتمال این که قیمت بلیط اتوبوس شما ارزان تر در دسترس قرار داشته باشد کمتر است. با این حال هر اندازه که به ایام خلوتی آنکارا نزدیک شوید قیمت بلیط اتوبوس آنکارا و سایر سرویس های گردشگری کاهش خواهد یافت.

2- نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

 اینکه کدام شیوه خرید بلیط اتوبوس را انتخاب می کنید نقش بسیار زیادی دارد در تعیین نرخ بلیط شما دارد.همواره در شیوه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس قیمت تمام شده برای مسافرین ارزانتر از حالت خرید حضوری تمام خواهد شد. علت این امر در مواردی مانند زیر است.

شیوه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس امکان بهره مندی از آفرها و تخفیف های ویژه سایت های فروش بلیت را خواهید داشت. علاوه بر این در شبکه اینترنت امکان جستجوی بلیط های متفاوت و انتخاب ارزان ترین آن ها برای شما فراهم است .

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

3- معیار سوم در خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور : اتوبوس 

اتوبوس که برای سفر خود انتخاب می نمایید می توان گفت اهرم سومی است که قیمت بلیط اتوبوس شما را جا به جا میکند. اتوبوس ها در کل به سه دسته کلی تقسیم می شوند اتوبوس های معمولی اتوبوس های نیمه وی آی پی ها و اتوبوس های نیمه وی آی پی

 سفر با هر کدام از این اتوبوس ها قیمت متفاوتی را برای شما ارائه خواهد کرد. در حقیقت انتخاب نوع اتوبوس شما در برابر است با انتخاب سطح دسترسی به امکانات. هر کدام از این اتوبوس ها سطح متفاوتی از امکانات را برای مسافران ارائه می کنند.

به صورت کلی پیشنهاد می شود در مسیرهای طولانی تر از اتوبوس های VIP استفاده کنید تا سختی و زحمت راه گریبانگیرتان نشود.

امکانات اتوبوس های VIP

برای مسیر تهران به آنکارا از اتوبوس های وی آی پی استفاده می‌شود این اتوبوس‌ها امکاناتی به شرح زیر دارند:

1- امکان خواباندن پشتی صندلی به اندازه  ۱۴۰ درجه

2- امکان استفاده از سیستم صوتی و تصویری مجزا برای هر صندلی

3- پذیرایی در طول مسیر

ساعت حرکت بلیط اتوبوس تهران به آنکارا

لیست سرویس ها و ساعت حرکت بلیط اتوبوس تهران به آنکارا

از تهران همه روزه تعداد ۴ تا ۵ سرویس به مقصد آنکارا حرکت می کنند این اتوبوس ها که تهران را در ساعت های نه و نیم و ۱۰ صبح ترک می کنند از نوع وی آی پی بوده و از پایانه های غرب و پایانه بیهقی مسیر خود را شروع می نمایند.

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

ذکر رقم مشخص برای خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا کار چندان ساده ای نیست زیرا این رقم بنا بر معیارهای گفته شده در زمان‌های مختلف می‌تواند تغییر یابد.

اگر این بلیط را در ایام خلوت ترکیه خریداری کنید قیمت آن حدود ۳۶۰ هزار تومان خواهد بود اما در سایر زمان‌های سال از تغییر این قیمت تعجب نکنید.

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران به آنکارا آی آر تور

جهت خرید آنلاین بلیط اتوبوس تهران به آنکارا در وبسایت خرید بلیط اتوبوس آی آر تور صفحه اصلی بر روی گزینه بلیط اتوبوس کلیک کنید. پس از آن در جدول جست و جوی بلیط اتوبوس مبدا و مقصد را به همراه تاریخ سفر وارد نمایید تا جست و جو آغاز گردد. در صفحه بعد پس از انتخاب بلیط مد نظر سر و انتخاب نمودن صندلی دلخواه خواهید توانست  بلیط خود را رزرو نمایید.

در این مقاله سعی شد اطلاعات مختصر و مفیدی درباره خرید آنلاین بلیط اتوبوس آنکارا به مسافران این شهر داده شود. با این حال اگر هنوز نقطه ابهامی درباره بلیط اتوبوس در ذهن شما وجود دارد می توانید در انتهای این صفحه آن را مطرح سازید.

 

date_range دوشنبه 15 مهر 1398 remove_red_eye 1705 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0