{{ctrl.notification}}
خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

معمولا در سال 1398 خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران را بیشتر از طریق سایت های گردشگری که به صورت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما است استفاده میکنیم. در بازه زمانی اربعین در ماه صفر متقاضی سفر  به کربلا بیشتر می باشد و خرید بلیط اتوبوس تهران به مهران را به راحتی می‌توانید از طریق اینترنت وخرید  انلاین بلیط اتوبوس انجام دهید و از کنسول سایت های گردشگری خرید انواع بلیط اتوبوس و قطار و هواپیما را بسته به نوع هزینه ای که در نظر دارید، انجام دهید.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

 چگونه خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸ را از طریق سایت انجام دهیم؟

  برای خرید بلیط اتوبوس به صفحه خرید بلیط اتوبوس بروید ، سپس  مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید.  کلید جستجو را بزنید و برای خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران شهر تهران را مبدا و مقصد را شهر مهران انتخاب کنید. در سایتهای گردشگری شما با خرید بلیط هواپیما تهران اهواز ممکن است مواجه شوید.

چنانچه قصد دارید از طریق خرید بلیط هواپیما آسان و راحت سفر کنید ، می توانید از گزینه ی خرید بلیط هواپیما خارجی استفاده کنید. مبدا را تهران و مقصد را کربلا یا نجف بزنید. در اینجا لیست بلیط های هواپیما برای شما باز می شود در این قسمت تاریخ اقامت و رزرو بلیط را نیز باید در فیلد تاریخ قرار دهید و سپس دکمه سرچ را بزنید. سفر با هواپیما و تور هوایی کربلا می تواند بهترین گزینه برای افراد سالخورده و ناتوان باشد و  باعث می‌شود آنها بهتر و راحت‌تر سفر کنند.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98  (4)
در اینجا سوالی مطرح است برای پیاده روی اربعین بهتر است از کدام پایانه وارد کشور عراق شویم؟

 نزدیکترین پایانه  مرزی به کشور عراق پایانه مهران می باشد و می توان گفت که نزدیکترین مسیر برای رسیدن به شهر هدفمان یعنی کربلای معلی است . از مهران تا کربلا حدود ۲۸۰ کیلومتر مسافت است و این مسافت برای شهر کاظمین در حدود ۲۸۳ و نجف  ۳۰۳ کیلومتر می باشد. مهمترین شهرهای زیارتی عراق: کربلا ،نجف ، کاظمین و سامرا می باشد. که این شهرها بیشتر مورد علاقه زائرین ایرانی است با خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸ شما میتوانید به راحتی و با شرکت در پیاده روی  اربعین به زیارت امام حسین در کربلای معلی بروید.

برای سفر به کشور عراق  و  زیارت کربلا از شیوه های دیگری می توانید استفاده کنید. حمل و نقل زمینی حمل
، نقل هوایی و حمل و نقل ریلی که هر کدام شرایط ویژه خود را دارد. با خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸ شما از طریق حمل و نقل زمینی به  زیارت مرقد مطهر امام حسین  نائل می شوید.

 خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد کربلا یکی دیگر از روش هایی است که برای سفر سریع  مناسب است. یکی از گزینه ها خرید بلیط هواپیما ایلام است. اگر از قبل برنامه ریزی کرده اید که در اربعین به زیارت کربلا نائل شوید، می توانید از خرید بلیط قطار استفاده کنید و این شیوه حمل و نقل ریلی می باشد.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

قیمت خرید ارزانترین بلیط اتوبوس مهران به تهران در اربعین ۹۸ چقدر می باشد؟

 طبق آخرین آمار قیمت ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸ چیزی در حدود ۹۱ هزار تومان است . اما با توجه به رقم بالای متقاضیان این نرخ در حال افزایش است. اتوبوس ها روزانه در سه نوبت و معمولا از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به سمت مهران حرکت می کند.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

 ویزای کشور عراق برای اربعین ۹۸ چگونه است؟

 اغلب قبل از سفر به کشور عراق و زیارت کربلا اولین سوالی که در ذهن متقاضیان و زائرین پیش  می آید مدت اعتبار پاسپورت و همینطور ویزای کشور عراق می باشد. در اینجا باید بگویم که طبق معاهداتی که بین  سران ایرانی و عراقی صورت گرفته است در دو ماه محرم و صفر ویزای عراق رایگان می باشد و تنها کافیست پاسپورت شما به مدت ۳ ماه اعتبار داشته باشد و با این اعتبار شما می توانید به مدت یک ماه در  کشور عراق باشید.

 شرایط به این شکل است که قبل از خرید ارزانترین بلیط اتوبوس مهران به تهران در اربعین ۹۸ ابتدا در سامانه سماح ثبت نام می کنید و با ثبت نام در این سامانه مبلغ ۲۲ هزار تومان از شما اخذ می شود که جهت بیمه مسافرتی و خدمات می باشد.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

 مدت زمانی که در اتوبوس سپری می کنید برای رسیدن به کشور عراق چقدر است؟

 بعد از اینکه  ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸  را خریداری کردید . برای داشتن سفری خوب و راحت باید از مدت زمانی که در جاده و اتوبوس سپری می کنید آگاه باشید. جاده تهران به مهران در حدود ۷۶۵ کیلومتر مسافت دارد و با سرعت اتوبوس های معمولی مسیر بین تهران و مهران به اندازه ۸ ساعت فاصله است. این فاصله در اتوبوس های وی آی پی  زمان کمتری را دارد در نظر داشته باشید که شرایط  آب و هوا در طول مسیر از تهران تا مهران متفاوت می شود و پیش بینی های لازم را در این زمینه داشته باشید.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

توصیه های ایمنی به درباره ی سفر به کشور عراق در اربعین ۹۸

قبل از سفر حتما توصیه های ایمنی را که برای زائرین کربلای معلی در نظر گرفته شده است مطالعه کنید:

 افسران پلیس عراق  معمولاً از وسایل و همراهان شما بازدید می کنند بازدید پلیس نباید باعث ترس و وحشت شود و  این بازدید جهت سلامتی و امنیت شما می باشد. پس کمی صبور باشید.

 بعد از این که در هتل اقامت کردید  مسیر رفت و برگشت به حرم را شناسایی کنید و نام هتل و شماره اتاق را به همراه داشته باشید.

 به بانوان توصیه می شود که در بازارهای نزدیک حرم و مکان های عمومی به صورت فردی تردد نکنند و از سوار شدن در خودرو های متفرقه پرهیز کنند.

 هر مورد مشکوکی را ملاحظه کردید حتماً به پلیس اطلاع دهید.

 از تحویل گرفتن هرگونه شئ بسته بندی شده یا پاکت که از طریق افراد بیگانه است خودداری کنید.

 عکس برداری و فیلم برداری از مقرهای نظامی و ایست های بازرسی در مسیر راه ممنوع می باشد.

  از سوار شدن در خودروهای مسافربری غیرمجاز خودداری کنید.

 با مامورین و عوامل عراقی تحت هیچ شرایطی ارتباط برقرار نکنید.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

 نحوه ی رزرو هتل بعد از خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸ چگونه است؟

 بعد از این که خرید بلیط اتوبوس را از طریق سایت انجام دادید بر روی گزینه رزروهتل خارجی کلیک کنید و تاریخ اقامت خود را در در آن بزنید. سپس دکمه سرچ را بزنید. هتل های مورد نظر در کربلا و نجف و کاظمین باز می شود و شما می توانید رزرو هتل را بر طبق روزهای اقامت تان و هتل مورد نظرتان انجام دهید. اگر پکیج تور خارجی را خریداری کرده باشید در این پکیج خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل موجود است و نیازی نیست که مجدداً رزرو هتل را انجام دهید .

با توجه به اینکه از خرید بلیط اتوبوس تهران به مهران استفاده می کنیم ، میتوانید به صورت مجزا رزرو اینترنتی هتل را را انجام دهید ، چرا که در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به مهران رزرو هتل ثبت نشده است. رزرو هتل خارجی به صورت مجزا صورت میگیرد.

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین 98

نحوه ی خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸ از طریق آی آر تور

همان طور که قبلا اشاره کردیم خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران به مهران در اربعین ۹۸  بهترین راه خرید اینترنتی است.  برای خرید اینترنتی می توانید از سایت خرید بلیط اتوبوس  آی آر تور استفاده کنید و با ورود به سایت نسبت به خرید  بلیط اقدام نمایید. این سایت انتخاب خوبی برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی نیز می باشد. به راحتی و در کمترین زمان و در هر مکانی که هستید بلیط هواپیما را خریداری کنید.

 برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری آی آر تور نیز می توانید از کادر بالای این صفحه وارد منوی خرید بلیط هواپیما شوید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و در نهایت از لیست پیشنهادی یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب و خریداری کنید.  در اینجا خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به مهران آی آر تور به آسانی انجام می شود.

 

date_range سه شنبه 26 شهریور 1398 remove_red_eye 1870 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0