{{ctrl.notification}}
خرید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول از تهران آی آرتور

خرید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول از تهران آی آر تور چه هزینه ای باید پرداخت؟ استانبول از آن دسته از شهرهایی است که هر فرد در تمام طول زندگی اش باید حداقل یک بار از آن بازدید کند.

خوشبختانه برای سفر به این شهر روش های متعددی پیش پای شما قرار دارد. استانبول از آن دسته از شهر هاییست که علاوه بر خرید بلیط هواپیما می توانید با خرید بلیط اتوبوس و یا قطار به آن سفر کنید. در بین این موارد از آن جایی که سفر با اتوبوس مقرون به صرفه تر است در میان مسافران محبوبیت بالایی دارد.

خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول

اتوبوس تهران به استانبول از کدام شهرهای ایران و ترکیه عبور می کند؟

از تهران تا استانبول مسیری به اندازه ۲۴۴۲ کیلومتر وجود دارد و برای رسیدن به این شهر باید از شهرهای قزوین، تبریز، بازرگان، ارزروم، ارزنجان  و بولو عبور کنید. اتوبوس شما را از تهران به تبریز خواهد برد و در تبریز به سمت مرز بازرگان حرکت می‌کنید در این مرز از طرف نیروهای امنیتی ایران مدارک شما مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن به سمت مرز رازی ترکیه  خواهید رفت. 

در مرز رازی ترکیه تمامی مسافران تک به تک از اتوبوس پیاده خواهند شد و مورد بررسی نیروهای امنیتی این  کشور قرار خواهند گرفت.

 پس از گذر از این نقطه به راحتی مسیر خود را به سمت استانبول ادامه می دهید.

 از تهران به استانبول چقدر راه است؟

همان طور که اشاره شد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر فاصله میان تهران تا استانبول وجود دارد. البته که سرعت اتوبوس های هر مسیر ممکن است متفاوت باشد اما به صورت کلی و معمول و با احتساب سرعت مجاز تردد اتوبوس، بین ۳۴ تا ۳۶ ساعت ممکن است در مسیر باشید.

با این حال لازم به ذکر است که بگویم اتوبوسهای مسیر تهران به استانبول از نوع اتوبوس های وی آی پی هستند لذا نیازی به نگرانی درباره سختی راه و خستگی سفر نخواهید داشت.

خرید بلیط اتوبوس

قیمت خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به استانبول آی آر تور

اگر به دنبال جوابی برای محاسبه هزینه سفر از راه زمینی به استانبول هستید باید بگویم که چنین چیزی امکان پذیر نیست. از آنجایی که قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول به معیارهای متفاوتی بستگی دارد عنوان کردن یک رقم جهت هزینه بلیط شما کار چندان درستی نیست. 

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران بر اساس فاکتورهای متفاوتی سنجیده می شود. به عنوان مثال قیمت ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به استانبول در مهر ماه ۹۸ برابر ۶۰۰ هزار تومان است. 

جهت یافتن ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به استانبول بهتر است با این معیارها آشنا شوید.

 اولین معیار تعیین کننده قیمت خرید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول از تهران آی آرتور : زمان

نزدیک به ۳۰ درصد از هزینه های سفر شما بر اساس تاریخی که قصد مسافرت می کنید سنجیده می شود. زمان نه تنها در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول تاثیرگذار است بلکه در تمامی قسمت های سفر شما شامل هزینه رزرو هتل و هزینه های مربوط به بازدید از مراکز گردشگری خود را نشان خواهد داد. 

دومین معیار تعیین کننده قیمت خرید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول از تهران آی آرتور : امکانات اتوبوس

بسیار واضح است که هر اندازه به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید هزینه سفر شما بالاتر خواهد رفت. اگر تمایل به  استفاده از امکانات بیشتری دارید باید مبلغ بیشتری جهت خرید بلیط اتوبوس خود را پرداخت نمایید.

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول

 سومین معیار تعیین کننده قیمت خرید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول از تهران آی آرتور : شرکت اتوبوسرانی

با وجود تمامی معیارهایی که ذکر شد باز هم در انتها تصمیم گیرنده شرکت اتوبوسرانی است که به شما خدمات ارائه می‌کند. شرکت‌های اتوبوسرانی و اساس فاکتورهایی که مد نظر دارند و محاسبه سود و زیان خود رقم انتهایی را تعیین می نمایند.

در انتها کافیست بدانید قیمت بلیط اتوبوس در مقایسه با بلیط های هواپیما و قطار تغییر زیادی نمی یابد در ایام شلوغی سال این تفاوت قیمت محسوس تر خواهد شد.

در ایام معمولی سال قیمت بلیط اتوبوس تهران به استانبول در بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیر نوسان دارد اما این رقم در ایام شلوغی سال ممکن است حتی به ۳۵۰ و یا ۴۰۰ لیر هم برسد. لذا در انتخاب زمان  سفر خود حتما دقت لازم را به خرج دهید.

چهارمین معیار تعیین کننده قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول آی آر تور : ارزش ریال

 از آنجایی که قیمت بلیط اتوبوس تهران به استانبول بر اساس ارز رایج کشور ترکیه  محاسبه می گردد لذا ارزش ریال در زمان سفر شما می تواند هزینه رفت و آمد استانبول را افزایش یا کاهش دهد.

نحوه خرید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول از تهران آی آرتور

جهت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول در وب سایت خرید بلیط اتوبوس آی آر تور شما باید در منوی اصلی سایت بر روی گزینه " خرید بلیط اتوبوس " کلیک کنید تا جدول جست و جوی بلیط اتوبوس برای شما نمایش داده شود. در این جدول پس از انتخاب مبدا و مقصد همچنین تاریخ حرکت جستجوی تمام بلیط اتوبوس برای شما آغاز خواهد شد.

 

date_range چهارشنبه 03 مهر 1398 remove_red_eye 1870 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0